söndag 17 oktober 2010

minnen

så här en söndag och kroppen är allmänt söndags trött så har jag passat på att gå igenom lite gamla bilder..

Resan till Indien är en resa som när jag kom hem trodde att jag inte skulle vilja prata om nånsin igen.. Var så psykiskt trött efter 6 veckor i Indisk kultur MEN nu så här efter snart 2 år är jag så glad att jag fick chansen att uppleva det.

Tänk vilken förståelse för människor jag fick med mej, vilken förståelse för andra kulturen och förståelse för "konstig" mat.

ett av det starkaste minnerna var mitt besök när jag lämna en donation från dem där hemma på ett handikappade barn center. Den glädje och kärlek som dessa barn spred kommer jag alltid bära med mej..



Så här såg vår frukost utsikt ut, ibland dök även delfinerna just här, men då var man tvungen att kliva upp tidigt, vilket kanske inte hände varje dag


Tänk vad jag har fått varit med om mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar