söndag 17 oktober 2010

*pepp*

Yes, är sådan underbar känsla i kroppen efter lite konditionsträning. 1h i spåret varvat av jogg och powerwalk. Eftersom jag fortfarande är nybörjare inom joggningen så körde jag idag varannan låt på mp3:n jogg o varannan rask gång. Va iskallt när jag började men när jag kom hem var jag sååå svettig. Underbart!
Min kära kusin Kicki inspirerar mig, kan hon som börjat som är nästan 20 år äldre än mig så ska jag minsan inte vara sämre. Måste kanske ha en morot nu dock, kanske anmäla sig till något lopp så man blir "tvingad" att hålla uppe detta.

Nästa lönemånad ska jag dessutom införskaffa ett träningskort. Undrar dock vilket, friskis eller Korpen?! Alla förslag mottages

och vet ni vad? Nu ska jag minnsan plugga lite, har en presentation att göra till på fredag. Lika bra att köra igång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar