söndag 16 januari 2011

bloggpaus

Har haft mig en välbehövlig bloggpaus. Har hänt så otroligt mycket sen sist, var ska jag börja?! tror jag nöjer mej med en liten sammanfattning..

1. Har gått från sambo till singel
2. Har fått jobb
3. Har firat jul med min bästa familj
4. Har firat nyår på ett nytt sätt, i sittningsform
5. Har träffat nya bekantskaper och gamla bekantskaper
6. Har lärt känna några gamla bekantskaper på ett nytt sätt
7. Har fått veta att halva bekantskapskretsen är gravida
8. Har lärt mig känna mig själv på ett nytt sätt
9. Har börjat dansa igen och blivit A-dansare
10. Har gått ner 6 kilo på att inte göra nått annorlunda
11. Har gjort slut på min första riktiga lön sen 4 år tillbaka
12. Har haft en underbar sista vecka i Umeå med familj och vänner
13. Har blivit examinerad socionom

Livet börjar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar