onsdag 19 januari 2011

upp och nervända världen!

Tror det hänt lite väl mycket i mitt liv på sistonde. Är så sjukt trött psykiskt. Mycket omställningar som gör att allting omvärderas. Ena daget är livet fantastiskt medan nästa är kaos och jag vill bara dra täcket över huvudet.

Jag vet när jag är stressad för då blossar kinderna upp av ingenting och jag känner mig flummig. Just så känner jag mig, kanske skulle ta och gå en varva ner kurs, för högvarv är precis vad jag gått på de senaste 2 månaderna. Nej tänk en solstol i ett varmt land långt borta. Tystnad och sol.... gud vad jag skulle behöva det nu. Har lyckats sparat ihop 4 semesterdagar så vem vet, kanske blir en vecka i solen i vår?! Är ju bara det där med resepartner, vill ju inte åka själv, eller det kanske är just det jag skulle behöva! Äsch inte tänka på det nu. Lär ju inte ske på BRA länge!

Idag har jag löneförhandlat, har inte fått något slutgiltigt beslut än och kan säga att det sista budet jag fått är långt ifrån vad jag kan tänka mej sjunka till. Hua svårt det här!

Nej nu ska jag laga mej lite gröt (bra energi om man ska träna) och se bege mej iväg på dansträning. Tur jag har dansen, det är min tillflyktsort från stress! sånt jag behöver just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar