måndag 6 september 2010

Måndag

Äntligen måndag, äntligen! eller hur är det låten går?! Skönt med måndag iaf, solsken och bakisångesten borta.

Har varit till skolan på morgon och fått beskedet att jag ej kommer att få läsa barnrätt i höst utan har fått en plats på socialt arbete med äldre. Helt okej känns det just nu, tror det kan bli bra i slutändan. Alla kurser är ju bra och på avancerad nivå så tror jag kommer få nytta av denna.

Just nu känner jag av vår "aktiva" helg med alla promenader och cykelturer, ont i röven och träningsvärk i svanken. men bara att på´t igen. Idag blir det en tur i spåret. Kanske inte jogg men en powerwalk iaf, gäller ju att börja nu när det bjuds på finväder.

Tyvärr blev det inget Dr Alban i lördags, av någon anledning så drog vi in till stan istället.. De var roligt det med, även om det blev en liten sen utgång =)

Nej nu ska jag fylla i min nya almanacka så jag får lite ordning på liv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar