måndag 27 september 2010

Måndag!

ÄNTLIGEN MÅNDAG! haha, jag vet.. men måndag är bästa dagen på veckan enlig mig. De är så skönt, oftast så har jag en massa energi och får en massa saker gjorda.

I morse när jag kom ut och skulle cykla till skolan inser jag att det är frost ute och minus grader, strålande sol dock så de är verkligen underbart friskt och härligt ute. Dags att ta fram mössan!

Har gjort klart mina skoluppgifter för den här veckan nu, härligt, har dragit mej för att ta tag i det men bara man sätter sig ner och gör det så går det ju faktiskt bra. PLus att om jag sitter på skolan så är det en stimulerande miljö för plugg. Känns fel att sitta på facebook där då jag faktiskt är där för att plugga!

Nu blir det till att smälta maten och sätta igång med lite CVskrivning. Som sagt, framtiden är här och måste verkligen få in en fot i den bittra verkligheten nu!

Hejsan hopsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar