torsdag 23 september 2010

Umeå

tillbaka i Umeå, lite tråkigt men är väl nått positivt med det å. Lite tråkigt med så lite skoltid, blir mycket egentid och sånt vet ju ni som känner mej, det passar inte mig! Kunde inte ens klura ut vilken dag det var idag, var tvungen o kolla på telefonen.

Igår pluggade jag i skolan på morgon, tvingade mej själv till biblioteket för att komma ut från lägenheten lite och sen blev det CV skrivning. Måste ju börja söka jobb för framtiden nu. Framtiden är ju här om 3 månader. sjukt! om 3 månader är 3 1/2 år till ändå. Vart tog tiden vägen!? och vad har jag lärt mig? Förhoppningsvis en massa bra saker som kommer fram när man sitter där och ska vara socionom!

och vad ska jag jobba med, vart vill jag börja? vad är jag intresserad av.. just nu söker jag alla jobb som finns och så får man liksom se om någon hör av sig. Vidareutbilda sig?! nej inte nu men sen kanske. eller? om jag inte får något jobb måste jag ju göra nått.. men till vad? o helst då´rå på hemmaplan. Jag har hemlängtan. stark hemlängtan. hemmets lugna vrå eller hur är det man brukar säga..

nej dags att ta tag i lite "viktiga" saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar