söndag 26 september 2010

trött, uttråkad och rastlös!

Nej nu får det bli torsdag någon gång så jag får fara hemmåt igen. Saknar Gävle. Uppskattar Gävle, de trodde jag inte för något år sedan. Så less på Gävle som jag en gång var. Men nu känns det väldigt skönt att vara från Gävle ändå!

Igår var det utgång, var väl så där kul, har varit med om roligare kvällar. Som vanligt var förfesten jätte mysig o kul o så drar man till krogen så blir det inte alls samma sak. Men ska inte klaga, har ju fått träffa härliga människor iaf, fått lite socialt!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. eventuellt kanske en tur runt sjön.. är ju toppen väder ute. ska försöka rulla mej ur luftmadrassen bara. Tänk att jag sover på luft... haha har faktiskt fungerar förvånansvärt bra. Börjar bli dags att fylla på med lite luft upptäckte jag i natt då jag skulle försöka vända mej men inte kom runt! ;)

Idag kommer äntligen mina fina pinglor Hannika och Sjölund upp hit, förhoppningsvis har de lite tid o lust att mysa med mej lite.. hihi. Har saknar er brudar, livet e lite roligare med er vid min sida ;) trots att vi ses så mycket!

Oj, nu kurrar magen.. Bäst att göra något åt saken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar